14 აპრილი-დედაენის დღე
მიზანი-მასალის მოძიების, დახარისხებისა და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება.
გააცოცხლე ნახატი ფოტოზე
თარიღი-18.05.2020




პროექტი-"სიკეთე გადამდებია"
24.10.2019 წელს ჩავატარე სოციალური სახის პროექტი თემაზე-„სიკეთე გადამდებია“. პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეებში ემპათიის განვითარების
ხელშეწყობა; მოქალაქეობრივი თვითშეგნების ამაღლება.
პროექტის ამოცანა კი იყო სიკეთის კეთების წესად ქცევა, სხვისთვის ბედნიერების მინიჭება; სხვისი პრობლემის გათავისება და შესაძლებლობის ფარგლებში დახმარების აღმოჩენა;სიკეთის პოპულარიზაცია, რაც გვეხმარება ურთიერთობაში, ადამიანებთან საერთო ენის გამონახვაში. ვმუშაობდით ჯგუფურად, წყვილებში და ინდივიდუალურად. პროექტი ძალიან საინტერესოდ და წარმატებულად წარიმართა.
პროექტი-"ბავშვთა უფლებები და მოვალეობები"
11.11.2019 წელს ჩავატარე სოციალური სახის პროექტი თემაზე-„ბავშვთა უფლებები და მოვალეობები“ პროექტის მიზანი იყო ბავშვთა უფლებებისა და მოვალეობების გაცნობიერება.
პრეზენტაციის საშუალებით მოსწავლეებმა მიიღეს ინფორმაცია ბავშვთა უფლებებისა და მოვალეობების შესახებ.შევადგინეთ
ასოციაციური რუკა,რაც მოსწავლეებისათვის საინტერესო და სახალისო აღმოჩნდა.მოვაწყვეთ
ანიმაციური ფილმის ჩვენება,რის შემდეგაც გაიმართა ფილმის განხილვა.ასევე პირადი გამოცდილების საფუძველზე ბავშვებმა მოიყვანეს მაგალითები და იმსჯელეს.ბოლოს კი საკუთარი უფლება-მოვალეობები ნახატების საშუალებით გადმოსცეს
და წარადგინეს კლასის წინაშე.ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული პროექტის მიმდინარეობაში.


მოსწავლეებმა იმუშავეს ჯგუფურად. თითოეულმა ჯგუფმა
განსხვავებულ თემაზე. პირველმა ჯგუფმა ისაუბრა სწორი კვების აუცილებლობაზე;
მეორე ჯგუფმა-ჰიგიენის დაცვაზე; მესამე ჯგუფმა-სპორტის სხვადასხვა სახეობაზე.აღნიშნეს
ვარჯიშების დადებითი მხარეები; მეოთხე ჯგუფმა კი შეადგინა დღის რეჟიმი და ოთხივე ჯგუფმა
კლასის წინაშე წარადგინა პრეზენტაცია, რაც
მათთვის მეტად საინტერესო და სახალისო აღმოჩნდა. ნახეს ვიდეო - რგოლი „რა არის ჯანსაღი ცხოვრების წესი“. გაიმართა დისკუსია თემაზე: „არაჯანსაღი ცხოვრების
წესით გამოწვეული პრობლემები“. ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
იცავდნენ ქცევის წესებს.
07.10.2019 წ. ჩავატარე სოციალური სახის პროექტი თემაზე-„საგზაო უსაფრთხოება“. პროექტის მიზანი იყო საგზაო მოძრაობის წესების ამოცნობა და მათი პრაქტიკაში გამოყენება პირადი უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად. პროექტის ამოცანა კი იყო გზებზე მოძრაობის წესების დაცვის აუცილებლობის გააზრება; საგზაო ნიშნების ამოცნობა.პროექტი გრძელდებოდა ორი კვირის განმავლობაში (07.10.2019-21.10.2019)
მოსწავლეებმა იმუშავეს როგორც ჯგუფურად, ასევე ინდივიდუალურად. ისინი ეცნობოდნენ სხვადასხვა სახის სიტუაციურ ამოცანებს,წარმოიდგენდნენ
თავს გმირების ადგილას და ხდებოდა ამ სიტუაციების საკლასო განხილვა.ყველა ბავშვი თამამად
ასაბუთებდა საკუთარ აზრს.შეასრულეს ნახატები საგზაო ნიშნებზე და მოაწყვეს პრეზენტაცია
კლასის წინაშე. გაიმართა დისკუსია ვიდეო- რგოლის ჩვენების დროს. ბოლოს კი დაამზადეს
პლაკატი ,რაც მათთვის საინტერესო და სახალისო აღმოჩნდა. ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო
ჩართული.ყოველი აქტივობა ფასდებოდა განმავითარებელი-წამახალისებელი
კომენტარით.

2019 წლის 5 აპრილს, გაზაფხულის მოსვლასთან დაკავშირებით მე-4 ა კლასის მოსწავლეებმა გააკეთეს პროექტი -"გაზაფხული შემოსულა ლენ" მოსწავლეებმა მხატვრულად წაიკითხეს წინასწარ მოძიებული და მომზადებული ლექსები,ჩანახატები და ნოველები.ასევე მოამზადეს ილუსტრაციები. პრეზენტაციას დირექციაც ესწრებოდა.




2016-2017სასწავლო წელი
" მოვეფეროთ იაკობ გოგებაშვილს და დედაენას"
„დედა ენის“ 140 წლისთავთან დაკავშირებით განვახორციელეთ პროექტი-„მოვეფეროთ იაკობს და დედაენას“.მასწავლებლის დახმარებით ბავშვებმა ფორმატზე განათავსეს ფერადი ასო-ბგერები. თითოეული მათგანი ხალისით ასრულებდა დავალებას.
პროექტი-"წელიწადის დროები"

2015-2016 სასწავლო წელი
პროექტი-"მოგზაურობა წარსულში"
No comments:
Post a Comment