სასწავლო აქტივობები

2024-2025 სასწავლო წელი

კომპლექსური დავალება ხელოვნებაში

"ხაზების და ფერების სამეფო"

                                     



                             

 

"ვინ გვიყურებს სურათიდან"




        

"თოვლის პაპის სახელოსნო"

            
                             






ცოცხალი ბუნება





 კომპლექსური დავალება მათემატიკაში

"ჩემი ეზო"
 



"მოვემზადოთ ზეიმისთვის"


"ველოდებით სტუმრებს"



გეომეტრიული ფიგურები

                               






კომპლექსური დავალება  ბუნებისმეტყველებაში

"სახლი და სკოლა"


ადამიანი და გარემო







კომპლექსური დავალება  ქართულ ენაში
"პირველი დღე სკოლაში"




"ჩვენი გაკვეთილები"
" კლასელები "

         

 
"ოჯახი"




"ჩვენი ოჯახის განსხვავებული წევრები"






"სიკეთე და ბოროტება ზღაპრებში"






"თამაშები"




"ზრუნვა"




                     


"ახალი წელი"










 


 







2023-2024 სასწავლო წელი
კომპლექსური დავალება ქართულში
ოტია იოსელიანის ,,ასე მოკვდა მურია
2024 წლის მაისი

მიზანი:შემოქმედებითი,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება











კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში

"ორგანიზმები

ცხოველთა სასიცოცხლო ციკლი"
2024 სასწავლო წლის მაისი

მიზანი:სახვადასხვა ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის შესწავლაილუსტრაციების მიხედვით პირდაპირი და არაპირდაპირი განვითარების ტიპების ამოცნობადაჯგუფება და მოსაზრების დასაბუთება;










კომპლექსური დავალება მათემატიკაში
"მონაცემთა ანალიზი"
2024 წლის აპრილი
მიზანი:მონაცემთა მოწესრიგების,

ანალიზის,მსჯელობისპრეზენტაციისუნარ-ჩვევების განვითარება.









კომპლექსური დავალება  ხელოვნებაში-დეკორატიული ნივთი. წიგნის სანიშნი.

თარიღი: 23 აპრილი









ღია გაკვეთილი მათემატიკაში
06.04.2024წ.

                                                        გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი, გვარი:ნინო ფარსმანიშვილი

საგანი: მათემატიკა

სწავლების საფეხური/კლასი:მე-4 ა

მოსწავლეთა რაოდენობა:20(სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე არ მყავს)

გაკვეთილის თემა: წილადები

გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს , მთელის ნაწილების ამოცნობა და დასახელება. წილადების წაკითხვა და მოდელზე გამოსახვა .წილადის ჩანაწერში მრიცხველისა და  მნიშვნელის მითითება.

 

 

 

 

 

 N

აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები

კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები

სასწავლო რესურსები

დრო (წთ)

 

     1

 

 

 

     2

საორგანიზაციო  საკითხები.

მსვლელობა/აღწერილობა:

გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.

 წინარე ცოდნის პროვოცირება

მსვლელობა/აღწერილობა:

განვლილი მასალის  გამოკითხვა.

ვერბალური

 

 

 

კითხვა-პასუხი;

ინტერაქტიული;

საერთო საკლასო

 

 

 

 

საერთო საკლასო

თაბახის ფურცლები;

 

 

 

 

 პროექტორი,კომპიუტერი

 

 

3  წთ

 

 

 

 

 5 წთ

 

 

 

      3

 

ახალი მასალის ახსნა

მსვლელობა/აღწერილობა:

  ა)ანიმაციური ფილმის ჩვენება .

ბ) სურათების საშუალებით წილადების ახსნა.   მრიცხველისა  და მნიშვნელის განმარტება. წილადების  ჩაწერა-წაკითხვა.

ინტერაქტიული

საერთო საკლასო

პროექტორი, კომპიუტერი

8 წთ

      4

 

 

 ახალი მასალის განმტკიცება

მსვლელობა/აღწერილობა

ფორმატზე  მოცემულ  ფიგურებს  უნდა შეუსაბამონ აღნიშნული წილადები.  წილადების მიხედვით  კი  უნდა  გამოიცნონ და ჩააკრან  ფიგურის ნაწილები. 

ინტერაქტიული

საერთო საკლასო,

ინდივიდუალური

ფორმატები

 8 წთ.

      5

 

 

ჯგუფური მუშაობა

მსვლელობა/ აღწერილობა

კლასი დაყოფილია 5 ჯგუფად. თითოეულმა  ჯგუფმა უნდა დაამზადოს პლასტელინით „ნამცხვარი „.მოცემული წილადის სახით ეს ნამცხვარი უნდა დაყონ ტოლ ნაწილებად და გვიჩვენონ  თუ რამდენი ნაწილია აქედან აღებული.

ჯგუფური

ფერადი პლასტელინები; დაფა;

 

15წთ

   6

შეფასება

ინდივიდუალური

სიტყვიერი კომენტარი

 2 წთ

  7

სამახსოვრო ბარათების გადაცემა

ინდივიდუალური

ბარათები

3 წთ

   8

გაკვეთილის შეჯამება

საერთო საკლასო

1წთ.

                      


 



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი:

გაკვეთილის მიზანი მიღწეულია თუ მოსწავლე:

 

.მოსწავლემ  შეძლო  მთელის ნაწილების ამოცნობა და დასახელება. წილადების წაკითხვა და მოდელზე გამოსახვა .წილადის ჩანაწერში მრიცხველისა და  მნიშვნელის მითითება.











კომპლექსური დავალება-მე და საზოგადოებაში  "უსაფრთხო ინტერნეტი"

2023-2024სასწ.წელი. მარტი















კომპლექსური დავალება- ქართულში
"ჩვენი ყოჩაღი სკვინჩა"
2023-24 სასწ.წელი დეკემბერი

მიზანი: პირადი თვალსაზრისის გამოხატვა,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება



               


კომპლექსური დავალება-მათემატიკაში
"ყვავილების ორანჟერეა"
2023-24 სასწ.წელი ნოემბერი

მიზანი: დიდი რიცხვების შეკრება,დამრგვალება,რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის შესწავლა







კომპლექსური დავალება-მე და საზოგადოებაში
"მკითხველთა კლუბი"
2023-24 სასწ.წელი ნოემბერი

მიზანი: წიგნის კითხვისა და საჭიროების გააზრება
















კომპლექსური დავალება-ბუნებისმეტყველებაში
"წიწვოვანი და ყვავილოვანი მცენარეები"
2023-24 სასწ.წელი ნოემბერი
მიზანი: მცენარის აგებულების,ფუნქციისა და მნიშვნელობის შესწავლა





კომპლექსური დავალება-ხელოვნებაში
"ფერთა თეორია"
2023-24 სასწ.წელი ოქტომბერი
მიზანი: შემოქმედებითი და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება









 















2022-2023 სასწავლო წელი




კომპლექსური დავალება მათემატიკაში - "ჩემი საოცნებო გასართობი პარკი"

მიზანი: ანალიზის,მსჯელობის,წყვილებში მუშაობის პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება

2022-2023 სასწ.წელი ივნისი






კომპლექსური დავალება ქართულში კომიქსის შექმნა -სულხან-საბა ორბელიანის იგავი - "დაყვედრება ტყვეობაზე უარესია"
 2022-2023 სასწ.წელი მაისი

 მიზანი: შემოქმედებითი,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება







კომპლექსური დავალება მე და საზოგადოებაში-"ჩემი სკოლა
2022-2023 სასწ.წელი - მაისი

მიზანი: შემოქმედებითიპრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება



კომპლექსური დავალება ხელოვნებაში-"საყვარელი ზღაპრის პერსონაჟი" 
2022-2023 სასწ.წელი - აპრილი
მიზანი: შემოქმედებითიპრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება






კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში-საინფორმაციო ბუკლეტის შექმნა
2022-2023 სასწ.წელი-თებერვალი-მარტი
მიზანი:შემოქმედებითიპრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება







კომპლექსური დავალება ქართულში - ი. გოგებაშვილის   მოთხრობის „ჭკვიანი ძაღლების“ მიხედვით თავგადასავლის ამსახველი ეპიზოდი დაწერა. 2022-2023 სასწ.წელი დეკემბერი მიზანი: შემოქმედებითი,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება


                                


                                 

კომპლექსური დავალება მათემატიკაში - "რობოტების მოფიქრება და დაპროგრამება"
2022-2023 სასწ.წელი დეკემბერი 

მიზანი: შემოქმედებითი,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება




კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში- "ყვავილოვანი მცენარეები"
2022-2023 სასწ.წელი
მიზანი:შემოქმედებითიპრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება



                                



                                                           


კომპლექსური დავალება ხელოვნებაში-კოლაჟის/აპლიკაციის  ტექნიკაში
პორტრეტის შექმნა
2022-2023 სასწ.წელი - ნოემბერი
მიზანი: შემოქმედებითიპრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება




                                                         



               





კომპლექსური დავალება მე და საზოგადოებაში-"ჩემი ოჯახი"
2022-2023 სასწ.წელი - ოქტომბერი
მიზანი: ანალიზის, მსჯელობის , წყვილებში მუშაობის,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება





   2022-2023 სასწავლო წლის ღია გაკვეთილის გეგმა 

                                                                                                       

                                                                                  

მასწავლებლის სახელი გვარი:     ნინო ფარსმანიშვილი 

 

საგანი:    მათემატიკა

 

სწავლების საფეხური/კლასი:    III ა

 

მოსწავლეთა რაოდენობა:   20 (სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე არ მყავს)

გაკვეთილის თემა:   მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობა

 

გაკვეთილის მიზანი:    მოსწავლემ უნდა შეძლოს მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით. გამოსახულების მნიშვნელობის გამოთვლისას მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობის დაცვა. ამოხსნას ამოცანები გამოსახულებით და  მსჯელობით. 

 

     

 

                         

N

აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები

კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები

სასწავლო რესურსები

დრო (წთ)

 

1

 

 

 

 

2

საორგანიზაციო  საკითხები.

მსვლელობა/აღწერილობა:

გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.

 

 

 

მოტივაცია: ვიდეო ფილმის ჩვენება

ვერბალური

საერთო საკლასო

თაბახის ფურცლები;

 

 

 

 

 

 

პროექტორი,

კომპიუტერი,

2 წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

5

3

 

წინარე ცოდნის პროვოცირება

მსვლელობა/აღწერილობა:

განვლილი მასალის  გამოკითხვა.

კითხვა-პასუხი;

ინტერაქტიული;

საერთო საკლასო

პროექტორი,კომპიუტერი

3

3

 

 

ზეპირი ანგარიში

მსვლელობა/აღწერილობა:

ზეპირი ანგარიში სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით,შეკრება-გამოკლებაგამრავლება-გაყოფაზე

 

ინტერაქტიული

 

ინდივიდუალური

პროექტორი, კომპიუტერი

 

3

4

 

 

პიქტოგრამა

ინტერაქტიული

საერთო საკლასო,

ინდივიდუალური

ფორმატი

5

5

 

 

 

 

 


6.

 

ახალი მასალის ახსნა

მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობა

 

 

მაგალითები მოქმედებათა თანმიმდევრობაზე

 

 

 

 

 

 

ინტერაქტიული

საერთო საკლასო,

ინდივიდუალური

 

 

 

 

 

საერთო საკლასო

პროექტორი,

კომპიუტერი,

 

 

 

 

პლაკატი

5

 

 

4

6

ჯგუფური  მუშაობა

მსვლელობა/აღწერილობა:

ყუთში მოთავსებულია  ფერად ბარათებზე  დაწერილი ამოცანები თითოეული ჯგუფის წევრი    ამოიღებს ერთ ბარათს  და ამოხსნის ამოცანას მსჯელობით

ინტერაქტიული

წყვილებში

ფერადი ფურცლები, დაფა, მარკერი,

 

15

7

შეფასება

ბარათები

2წთ

8

გაკვეთილის შეჯამება

საერთო საკლასო

2წთ.

                                                       გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი:

გაკვეთილის მიზანი მიღწეულია თუ მოსწავლე:

·     შეძლებს რიცხვით გამოსახულებაში მოქმედებათა თანმიმდევრობის  დადგენას, გამოსახულების მნიშვნელობის    გამოთვლას და შეფასებას.

·         შეძლებს მოქმედებების შესრულებას, სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;

 

·         შეძლებს ამოცანების შედგენას და ამოხსნას მსჯელობით;

   აქტივობები

კარგი

საშუალო

დაბალი

1

წესები

 

 

 

 

2

ზეპირი გამოთვლები

 

 

 

 

3

პიქტოგრამა

 

 

 

 

4

ჯგუფური მუშაობა

 

 

 

 

 








 

 

 

 

 

 

 

 

                                  

                                

 

 

 



  2021-2022 სასწავლო წელი

კომპლექსური დავალება

საგანი: ქართული ენა

თემა:ოთხი დრო

მიზანი: მასალის მოძიების,დახარისხების და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება

ჩატარების დრო:  ნოემბერი

                                                                
                                                                                                                                  

                    

                                                                                        
              





                                                   


   კომპლექსური დავალება      
საგანი: ბუნება
თემა:   "წყალი"
მიზანი:  შემოქმედებითი პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება
ჩატარების დრო-დეკემბერი




                                    


             






   კომპლექსური დავალება      
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება     
თემა: ფერი.  "ხილით სავსე კალათი"  
მიზანი:  შემოქმედებითი პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება
ჩატარების დრო-თებერვალი                                                                      






     30 ნოემბერს ჩავატარე  ღია გაკვეთილი მათემატიკაში. გაკვეთილის თემა იყო:  ორნიშნა რიცხვები .  მიზანი- ორნიშნა რიცხვების  შეკრება-გამოკლების, მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით.   ამოცანების ამოხსნა   მსჯელობით.  რიცხვების 1-დან -60-მდე წაკითხვა, ზრდადობის მიხედვით დალაგება, თანრიგების ცნობა და წარმოდგენა შესაკრებთა ჯამის სახით. ასევე  გეომეტრიული ფიგურების აღწერა.
 გაკვეთილი დატვირთული იყო მრავალფეროვანი და სახალისო აქტივობებით. ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.  





















2018-2019 სასწავლო წელი

22 აპრილს ჩავატარე ღია გაკვეთილი მათემატიკაში.გაკვეთილის თემა იყო  განვლილი მასალის გამეორება. მიზანი:  შეკრება-გამოკლების, გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით.  ამოცანების შედგენა და ამოხსნა  მსჯელობით.  რიცხვების 1-დან -1000-მდე წაკითხვა, ზრდადობის მიხედვით დალაგება, თანრიგების ცნობა და წარმოდგენა შესაკრებთა ჯამის სახით.        საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეებმა შეადგინეს და ამოხსნეს ამოცანები მსჯელობით.წაიკითხეს სამნიშნა რიცხვები და წარმოადგინეს ეს რიცხვები შესაკრებთა ჯამის სახით. გაკვეთილი მრავალფეროვანი აქტივობებით იყო დატვირთული.




                   
2018-2019 სასწავლო წლის გაკვეთილის გეგმა 
                                                                                                        გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი:     ნინო ფარსმანიშვილი 

საგანი:    მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:    III ა
მოსწავლეთა რაოდენობა:   19   (სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე არ მყავს)
გაკვეთილის თემა:   შემაჯამებელი გაკვეთილი
გაკვეთილის მიზანი:    მოსწავლემ უნდა შეძლოს შეკრება-გამოკლების, გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით. შეადგინოს და ამოხსნას ამოცანები  მსჯელობით. შეძლოს რიცხვების 1-დან -1000-მდე წაკითხვა, ზრდადობის მიხედვით დალაგება, თანრიგების ცნობა და წარმოდგენა შესაკრებთა ჯამის სახით.
გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან :
მათ. III.1. მოსწავლეს შეუძლია ნატურალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
·         ასახელებს რიცხვის ჩანაწერში სხვადასხვა თანრიგში მდგომი ციფრების შესაბამის მნიშვნელობებს;
·         წარმოადგენს რიცხვს, სათანრიგო შესაკრებების ან სხვა სახით;
·         ალაგებს რიცხვებს ზრდადობი  ან  კლებადობი მიხედვით;
მათ. III.2. მოსწავლეს შეუძლია შეკრება-გამოკლების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება.
·         კონკრეტული მაგალითისთვის ირჩევს და იყენებს ზეპირი ანგარიშის (შეკრება/გამოკლება) სხვადასხვა ხერხს;
მათ. III.3. მოსწავლეს შეუძლია გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულება, მათი შეკრება-გამოკლების მოქმედებებთან და ერთმანეთთან დაკავშირება.
·         ზეპირად ასრულებს გამრავლება-გაყოფას მარტივ შემთხვევებში

მათ. III.7. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვითი გამოსახულების შემცველი ტოლობის შედგენა და მისი გამოყენება პრობლემის გადასაჭრელად.
·         რეალურ ვითარებასთან დაკავშირებული ამოცანის ამოსახსნელად ადგენს და იყენებს ისეთ რიცხვით გამოსახულებას, რომელიც შეკრების/გამოკლების  ერთ მოქმედებას შეიცავს;
·          
                            
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)

1

საორგანიზაციო  საკითხები.
მსვლელობა/აღწერილობა:
გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
მიზანი: მოსწავლეების მომზადება გაკვეთილისთვის
ვერბალური
საერთო საკლასო
თაბახის ფურცლები;
2
2


წინარე ცოდნის პროვოცირება
მსვლელობა/აღწერილობა:
განვლილი მასალის თეორიული ნაწილის გამოკითხვა.
მიზანი:
წინარე ცოდნის გააქტიურება
კითხვა-პასუხი;
ინტერაქტიული;

საერთო საკლასო
მოცემული აქტივობა არ საჭიროებს რესურსებს
4
3



კროსვორდის შევსება
მსვლელობა/აღწერილობა:
ფორმატზე მოცემულია კროსვორდი გამრავლება-გაყოფაზე, ბავშვებმა უნდა შეასრულონ მოქმედებები.
მიზანი:
გამრავლება/გაყოფის მეთოდის გამოყენებით მოქმედებების შესრულება
კითხვა-პასუხი;
კროსვორდის შევსება;
საერთო საკლასო,
ინდივიდუალური
ფორმატი,
მარკერი
3
4



ზეპირი ანგარიში
მსვლელობა/აღწერილობა:
ზეპირი ანგარიში სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით,
ბარათებზე  მოცემულ მაგალითების წაკითხვა და დაშლის ხერხით გამოთვლა;
მიზანი: მოქმედებების შესრულება დაშლის ხერხით
ინტერაქტიული
საერთო საკლასო,
ინდივიდუალური
ბარათები
6
5
ამოცანების შედგენა
მსვლელობა/აღწერილობა:
თვალსაჩინოების  და გამოსახულების მიხედვით მოსწავლეებმა უნდა შეადგინონ ამოცანები და შემდეგ უპასუხონ კითხვებს, რომელიც პროექტორზეა მოცემული
მიზანი:
გამოსახულების მიხედვით ამოცანების შედგენა
კითხვა-პასუხი,
ინტერაქციული
საერთო საკლასო,
ინდივიდუალური
პროექტორი,
კომპიუტერი,
10
6
წყვილებში მუშაობა
მსვლელობა/აღწერილობა:
ყუთში მოთავსებულია  ფერად ბარათებზე  დაწერილი ამოცანები თითოეული წყვილი   ამოიღებს ერთ ბარათს  და ამოხსნის ამოცანას მსჯელობით
მიზანი:
ამოცანის ამოხსნა მსჯელობით
ინტერაქტიული
წყვილებში
ფერადი ფურცლები, დაფა, მარკერი,

13
7
1000-მდე რიცხვების დახასიათება
მსვლელობა/აღწერილობა:
სამნიშნა რიცხვების ზრდადობის მიხედვით დალაგება  და ამავე რიცხვების სათანრიგო შესაკრებთა ჯამის სახით წარმოდგენა
მიზანი:
სამნიშნა რიცხვების დახასიათება
ინტერაქტიული
საერთო საკლასო
ბარათები
5
8
შეფასება
განმავითარებელი შეფასება


2
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი:
გაკვეთილის მიზანი მიღწეულია თუ მოსწავლე:
·         დაასახელებს სამნიშნა რიცხვებს, დაალაგებს ზრდადობის ან კლებადობის მიხედვით და წარმოადგენს სათანრიგო შესაკრებთა ჯამის სახით;
·         შეძლებს მოქმედებების შესრულებას, სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;

·         შეძლებს ამოცანების შედგენას და ამოხსნას მსჯელობით;
                                  








                                       









2017-2018 სასწავლო წელი



       20 თებერვალს ჩავატარე ღია გაკვეთილი  მათემატიკაში. გაკვეთილის თემა იყო ორნიშნა რიცხვის შეკრება(ქვეშმიწერით შეკრება) მიზანი - ორნიშნა რიცხვის წაკითხვა,თანრიგების ცნობა,წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება, შეკრება-გამოკლება 100-ის ფარგლებში სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით და ამოცანების ამოხსნა.
    გაკვეთილი დატვირთული იყო მრავალფეროვანი აქტივობებით. ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. 












ღია გაკვეთილის გეგმა

(2016-2017წ)


                                             

sagani:
მათემატიკა
klasi:
I
Catarebis dro:
01.04.2017
maswavlebeli:
nino farsmaniSvili.
saxelmZRvanelo:
გ. გოგიშვილი,  თ. ვეფხვაძე
Tema:
განვლილი მასალის გამეორება
mizani:
 მოსწავლემ  უნდა  შეძლოს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები,რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.დაასახელოს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვები. უნდა განასხვავოს და დაასახელოს  ეროვნული ფულის ნიშნები (მონეტები და ბანკნოტები) 20-ის ფარგლებში. ზეპირად უნდა შეასრულოს 10-ის გავლით შეკრება-გამოკლება და მოახდინოს გამოყენებული ხერხის დემონსტრირება. შეადგინოს ამოცანები მოცემული გამოსახულების მიხედვით. უნდა დააკავშიროს „-ით“მეტობა/ნაკლებობა შეკრება/გამოკ-   ლების მოქმედებებთან .ამოიცნონ და დაახასიათონ გეომეტრიული ფიგურები.
aqtivobis formebi da meTodebi:

აქტივობა N1 განწყობის შექმნა   (3წთ)
 (ბავშვები ეცნობიან სტუმრებს)

აქტივობა N2
  რიცხვების შედგენილობა      (4წთ)
 (მონიტორზე მოცემული საგნები უნდა დათვალონ ბავშვებმა და ჩამოთვალონ შედგენილობები)

აქტივობა N3
 ჯადოსნური რიცხვები   (4წთ)
(მოცემული რიცხვებით უნდა შეადგინონ მაგალითები.შეადარონ  და დაალაგონ ზრდადობა - კლებადობით, დაასახელონ წინა და მომდევნო რიცხვები,ასევე აღნიშნონ კენტია თუ ლუწი.)

აქტივობა N4
ამოცანების შედგენა   (3წთ)
( მოცემული გამოსახულებებით უნდა შეადგინონ ამოცანები) 

აქტივობა N5
გასეირნება მაღაზიაში   (5წთ)
(მასწავლებელი ურიგებს ბავშვებს კონვერტებს ,სადაც მოთავსებულია  ლარები.უნდა დათვალონ და მონიტორზე მოცემული ნივთებიდან შეძლონ დაასახელონ თუ რის ყიდვას შეძლებენ და რამდენი ლარი დარჩებათ)


აქტივობა N6
სახალისო და ლოგიკური ამოცანები  (8წთ)
(მონიტორზე მოცემულ ამოცანებს წაიკითხავს მასწავლებელი  ბავშვები  კი ამოხსნიან)

აქტივობა N7
გეომეტრიული კროსვორდი (3წთ)
(მოსწავლეებმა უნდა ამოიცნონ გეომეტრიული ფიგურები და ჩაწერონ შესაბამის უჯრებში)

აქტივობა N8
ზეპირი ანგარიში (5წთ)
(თითოეული მოსწავლე გამოდის დაფასთან,წაიკითხავს მაგალითს და პასუხს შემოაბრუნებს. მივიღებთ წინადადებას “პატარა მათემატიკოსები”)
klasis organizebis formebi:

საერთო საკლასო, ინდივიდუალური, წყვილებში
Sefaseba:

განმავითარებელი: სიტყვიერი, ზეპირი კომენტარი. „ღიმილები“   
gakveTilis bolos misaRwevi Sedegebi:
მათ.1.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები,რიცხვითი სახელები და რაოდენობები
მათ.1 .2.მოსწავლეს შეუძლია რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება
მათ.1.3.მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა,რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები
მათ.14.მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება.
მათ.1.მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და დახასიათება
resursebi:
პროექტორი;კონვერტები; ეროვნული ფულის მონეტები და ბანკნოტები; მაგნიტური დაფა;მარკერი.




















































































ღია გაკვეთილი მათემატიკაში


(2015-2016წ)


sagani:
მათემატიკა.
klasi:
IV
Catarebis dro:
04. 03. 2016
maswavlebeli:
nino farsmaniSvili.
saxelmZRvanelo:
გ. გოგიშვილი,  თ. ვეფხვაძე
Tema:
შემაჯამებელი გაკვეთილი
mizani:

IV.1.moswavlem unda SeZlos ricxvebis gamosaxva, Sedareba da dalageba poziciuri sistemis gamoyenebiT
IV.2. moswavlem unda SeZlos naturalur ricxvebze sxvadasxva xerxiT Sekreba-gamoklebis moqmedebebis Sesruleba da moqmedebaTa Sedegis Sefaseba.
IV.3. moswavlem unda SeZlos gamravleba-gayofis moqmedebebis Sesrulebis romelime xerxis gamoyeneba
IV.7. moswavlem unda SeZlos algebruli gamosaxulebis Sedgena da gamoyeneba martivi amocanis amoxsnisas.
gakveTilis mizania, ganvlili masalis gameoreba. moswavleebma unda amoxsnan amocanebi msjelobiT da sxvadasxva xerxis gamoyenebiT.
Seasrulon, orniSna ricxvebze  gamravleba-gayofis moqmedebebi zepirad.
zepirad daamrgvalon ricxvebi, garkveul Tanrigamde.
aqtivobis formebi da meTodebi:
   აქტივობა   N1  (3 წთ)
    განწყობის შექმნა- „ჩემი საყვარელი რიცხვი“
    (მოსწავლეებმა  უნდა დაასახელონ  მათთვის  საყ-  ვარელი რიცხვი და ახსნან თუ რასთან ასოცირდება)
   აქტივობა   N2  (12 წთ)
    ჯგუფური მუშაობა - „გასეირნება    მაკდონალდსში“
(იმიტირებული გასეირნება მაკდონალდსში,სადაც სტუმარიც და მასპინძელიც არის IVა კლასი.)
    აქტივობა   N3  (5 წთ )
    კითხვა-პასუხი (ყუთში მოთავსებულია კითხვები,რომელსაც ინდივიდუალურად გასცემენ პასუხს)
    აქტივობა  N 4 (6 წთ)
  რიცხვების დამრგვალება გარკვეულ თანრიგამ-   დე.
(ჯგუფის თითოეული წევრი დამოუკიდებლად ას- რულებს მოცემულ დავალებას)
   აქტივობა   N5 (12 წთ )
  ჯგუფური მუშაობა
  (ამოცანების ამოხსნა მსჯელობით)
   აქტივობა   N6  ( 4წთ)
   ზეპირი ანგარიში. (მონიტორზე მოცემულ მაგალითებს ინდივიდუალურად კითხულობენ და  ანგარიშობენ სხვადასხვა ხერხით)
  აქტივობა   N7 (3წთ)
  ა) შეფასება
  ბ) სლაიდ- შოუ
klasis organizebis formebi:

საერთო საკლასო, ინდივიდუალური,ჯგუფური.
Sefaseba:
განმავითარებელი: სიტყვიერი, ზეპირი კომენტარი.   სამახსოვრო საჩუქარი.  ფასდება ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობის უნარი. პრეზენტაციის უნარი.
gakveTilis bolos misaR-wevi Sedegebi:
IV.1.moswavlem  SeZlo ricxvebis gamosaxva, Sedareba da dalageba poziciuri sistemis gamoyenebiT
.asaxelebs ricxvis CanawerSi TanrigebSi mdgomi cifrebis Sesabamis mniSvnelobebs,warmoadgens ricxvs saTanrigo SesakrebTa jamis saxiT.
.იყენებს პოზიციურ სისტემას რიცხვების შედარებისას,ალაგებს მოცემულ ოთხ-ხუთრიცხვს ზრდით ან კლებით
IV.2. moswavles  SeuZlia naturalur ricxvebze sxvadasxva xerxiT Sekreba-gamoklebis moqmedebebis Sesruleba da moqmedebaTa Sedegis Sefaseba.
.ზეპირად ასრულებს შეკრება-გამოკლების მოქმედებებს რომელიმე ხერხის გამოყენებით და ხსნის გამოყენებულ ხერხს.
. ადარებს გამოთვლების შედეგს მის მიერვე წინას-წარი შეფასებით მიღებულ პასუხს და მსჯელობს   გამოთვლების შედეგის მართებულობის შესახებ;
IV.3. moswavle  Sეუძლია gamravleba-gayofis moqmedebebis Sesrulebis romelime xerxis gamoyeneba
.ზეპირად ყოფს ორნიშნა რიცხვს ერთნიშნაზე;
.ხსნის რიცხვის 100-ზე, 1000-ზე და ა.შ. გამრავლების და ნულებით დაბოლოებულ რიცხვების გამრავლების შემოკლებულ წესებს;იყენებს მათ გამოთვლებისას;
IV.7. moswavle შეუძლია algebruli gamosaxulebis Sedgena da gamoyeneba martivi amocanis amoxsnisas.
.რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის მოსაძებნად  იყენებს შეკრებისა და გამრავლების კომუტაციურობას,ასოციაციურობას და შეკრების მიმართ გამრავლების დისტრიბუციალობას;
.პოულობს შეკრების, გამრავლების გაყოფის  შემცველი ტოლობის უცნობი კომპონენტის მნიშვნელობას;

No comments:

Post a Comment